Autoritatea tutelară pentru Ocolului Silvic Soimul Arieș Regia Autonomă organizează concurs pentru selecția membrilor Consiliului de Administrație, pentru o perioada de maxim 4 ani.
Procedura de selecţie cuprinde următoarele etape succesive:
- Etapa I – selecţia dosarelor candidaților și interviu preliminar.
- Etapa a II-a – interviu pentru candidaţii declaraţi “admişi” după etapa I și după transmiterea declarației de intenție.
Management general – 3 posturi*
- Studii superioare finalizate în domeniul ştiinţelor inginereşti/ economice/ sociale/ juridice.
- Experiență profesională în domeniul studiilor absolvite sau în domeniul de activitate al Regiei, de cel puţin 7 ani.
* Dintre membrii Consiliului de Administrație cel mult două posturi sunt desemnate de autoritatea publică tutelară.
Dosarul de participare va conține în mod obligatoriu:
- Curriculum Vitae – model european conf. H.G. nr. 1021/2004;
- Copie act de identitate;
- Copie documente care atestă pregătirea profesională;
- Documente care atestă experiența în în domeniul studiilor absolvite sau în domeniul de activitate al Regiei, de cel puţin 7 ani. (Carnet de muncă sau Adeverință, după caz);
- Cazier judiciar;
- Cazier fiscal;
- Adeverința care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, nu mai veche de 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
- Declarație pe proprie răspundere dată în conf. prev. art. 326 Cod Penal, din care să rezulte îndeplinirea condițiilor legale pentru dobândirea calității de administrator într-o societate, conf. Prev. L 31/1990 republicată privind societățile și a prev. OUG 109/2011 cu completările și modificările ulterioare;
- Declaraţie privind neîncadrarea în situaţia de conflict de interese, pentru prelucrarea datelor cu caracter personal, pentru participare la selecție.
(Declarațiile se solicită anterior trimiterii documentelor prin transmiterea unei cereri la adresa Elena.caprar@arc-consulting.ro).
Criterii de evaluare/selecţie (art. 4 din OUG 109/2011 privind Guvernanța Corporativă a întreprinderilor publice cu modificările și ulterioare):
- Competenţe specifice sectorului de activitate;
- Competențe profesionale de importanță strategică;
- Cunoștințe de Guvernanță corporativă;
- Competențe sociale și personale;
- Gradul de aliniere cu Scrisoarea de așteptări a APT
Nu pot fi selectate, nominalizate, desemnate şi numite în funcţia de administrator :
- Persoanele care au auditat situaţiile financiare ale societăţii în cauză în oricare din ultimii 3 ani financiari anteriori nominalizării;
- Persoanele care, potrivit legii, sunt incapabile sau care au fost condamnate pentru infracţiuni contra patrimoniului prin nesocotirea încrederii, infracţiuni de corupţie, delapidare, infracţiuni de fals în înscrisuri, evaziune fiscală, infracţiuni prevăzute de legea nr. 129/2019 pentru prevenirea şi combaterea spălării banilor şi finanţării terorismului, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, cu modificările şi completările ulterioare;
- Persoanele care nu pot ocupa funcţia de administrator sau director, conform legii nr. 31/1990, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
- Persoanele care au fost sancţionate de Banca Naţională a României, autoritatea de supraveghere financiară, comisia naţională a valorilor mobiliare sau de către comisia de supraveghere a asigurărilor şi care se regăsesc în registrele acestor instituţii.
Bibliografie: OUG 109/2011 cu modificările și completările ulterioare, HG 639/2023 – aprobarea Normelor metodologice de aplicare a unor prevederi din Ordonanța de Urgenta a Guvernului nr. 109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice, Legea Societăților 31/1990 republicată.
Dosarele de candidatură se transmit on-line la adresa office@arc-consulting.ro. Informaţii suplimentare puteţi obţine la numărul de telefon: 0733.661.233, persoană de contact Elena Căprar.
Data limită pentru depunerea dosarelor: 20.11.2024